Lądowanie Awaryjne..

.. czyli kolejny dowód, na płaszczyznę ziemi i to nie z byle jakiego źródła, bo mamy tu klasyczny przykład tego, co Pan Jezus powiedział, gdy  dzieci, które na poprawności politycznej dorosłych się nie znają i mówią głośno, to co myślą, wyraziły swoją spontaniczną opinię, denerwując tym arcykapłanów i uczonych w Piśmie: a czytamy o tym w Ewangelii Mateusza:  21:15-16
15. Arcykapłani zaś i uczeni w Piśmie, widząc cuda, które czynił, i dzieci, które wołały w świątyni i mówiły: Hosanna Synowi Dawidowemu, oburzyli się
16. I rzekli mu: Czy słyszysz, co one mówią? A Jezus mówi do nich: Tak jest; czy nigdy nie czytaliście: Z ust niemowląt i ssących zgotowałeś sobie chwałę?

Zobaczmy zatem, w jaki sposób pewne niemowlę przyczyniło się  niedawno do chwały Boga, który stworzył i niebo i ziemię, i który, gdy dorośli kneblują sobie usta na różne sposoby, pozwala wtedy wypowiadać się niemowlętom, a bywa, że i kamieniom.*

Otóż, jak podają informacje, pewna Rodząca urodziła dziecko,na pokładzie samolotu, lecącego z Bali do Los Angeles.

Dobra wiadomość to taka, że wszystko się udało, czyli matka żyje i dziecko żyje, a pasażerowie powitali noworodka oklaskami.
A teraz napięcie będzie narastać.
Śródlądowanie odbyło się gdzie?.. aż na Alasce!, – co może dziwić i dziwi wszystkich myślących analitycznie, gdyż w sytuacjach awaryjnych  lądowanie zawsze odbywa się w najbliższym punkcie,  No to sprawdźmy teraz, gdzie przysłowiowy  Rzym, a gdzie Krym i dlaczego tam właśnie  musiało się odbyć to awaryjne śródlądowanie.

Zobaczymy to na kolejnym, filmie znakomitego w ukazywaniu Prawdy Perspektywy filmowca i fotografa.:

Pozostawiając moich Gości w zadumie nad dokładaniem kolejnych puzzli do  Prawdziwej Układanki Atlasu Świata, nadmienię, że Rodząca nie wzięła pod uwagę faktu, iż mimo, że Alaska to już hAmeryka, to jednak  samolot reprezentuje inne mocarstwo, no i z tego tytułu konkretne linie lotnicze,  i nie wiadomo, czy sprawa nie zakończy się, jak w tym przypadku, gdzie  inna Rodząca urodziła w tak  roszczeniowych Liniach Lotniczych..

*Łuk. 19:37-40
37. Gdy zaś zbliżał się już do podnóża Góry Oliwnej, zaczęła cała rzesza uczniów radośnie chwalić Boga wielkim głosem za wszystkie cuda, jakie widzieli,
38. Mówiąc: Błogosławiony, który przychodzi Jako król w imieniu Pańskim; Na niebie pokój I chwała na wysokościach.
39. A niektórzy faryzeusze z tłumu mówili do niego: Nauczycielu, zgrom uczniów swoich.
40. I odpowiadając, rzekł: Powiadam wam, że jeśli ci będą milczeć, kamienie krzyczeć będą.

9 przemyśleń nt. „Lądowanie Awaryjne..

  1. Jak widzę, Bianko, już zapomniałaś o bezpośrednich lotach międzykontynentalnych nad południowym Atlantykiem, Pacyfikiem i Oceanem Indyjskim, które nie mają żadnych międzylądowań. Przypomnę parę takich połączeń:

    Johannesburg (Afryka) – Perth (Australia) – czas lotu 9h 20min. <a href="http://2.bp.blogspot.com/-vxtKTMHKYYA/VatzQ83UhmI/AAAAAAAACLA/FkZGxoeL44g/s1600/06_01_008377.jpg"Na płaskiej Ziemi, której mapy uważasz za prawidłowe, to dystans ponad 17,5 tys km i ŻADEN samolot pasażerski nie przeleci go w mniej niż 19 godzin.

    Auckland (Nowa Zelandia) – Santiago de Chile (Ameryka Południowa) – czas lotu 11h 20min. Na płaskiej Ziemi dystans w linii prostej to ponad 23 tys kilometrów. Współczesnym samolotom pasażerskim pokonanie takiej odległości zajmuje minimum 24 godziny.

    Johannesburg (Afryka) – Sao Paulo (Ameryka Południowa) – czas lotu 9h 45min. Na płaskiej Ziemi, którą wyznajesz, w prostej linii jest to dystans około 15,5 tys km, minimalny czas lotu to 17 godzin.

    1. Poszukaj w necie. Wszystkie te loty (co potwierdzają pasażerowie) odbywają się z postojem na tankowanie (refuel), mimo że lot jest podany jako NON-STOP.
      Powiedz mi zatem po co Boeing 747-400, który ma zasięg prawie 14 tys. km ląduje po przebyciu 7 tys. km???

      1. Gdy zaczynamy dociekać prawdy, to zauważymy, że wiele naszych pytań pozostaje bez odpowiedzi, ze stron, z których oczekiwalibyśmy, że wątpliwości powinny zostać rozwiane. Ilustracją może być na przykład ten materiał: https://www.youtube.com/watch?v=jaXPZhNTmlY
        W kwestii lotów pasażerskich jest podobnie, co relacjonują badający te trasy, jak i sami pasażerowie. Tak więc to, że jest podawane do wiadomości publicznej: istnieje samolot o w/w zasięgu, nie stanowi żadnego dowodu w kwestii tras przelotów pasażerskich. Przypuszczam, że gdy ktoś zechciał zadać pytanie stosownej instytucji, która dysponuje samolotami o takim zasięgu: – Po co Boeing 747-400(..)?- to odpowiedź mogłaby brzmieć mniej więcej w podobnym tonie, jaką udzielili panowie z Antarktydy, w w/w materiale. Warto przy tej okazji pamiętać o klasycznym już wydarzeniu dziejowym, które zostało pokazane niemal w całym ‚cywilizowanym świecie’, w majestacie nauki i poparte prestiżem państwowym, które miało utwierdzić ludzkość, że zrobiła ‚milowy krok’ w ‚astronautyce’, a to jak już wiemy obecnie była zwykła mistyfikacja

        Przy okazji lotów polecam jeszcze : Trasy lotnicze ujawniają prawdę – https://www.youtube.com/watch?v=pG3Q6aNwGk8 , Jak samoloty latają na południu płaskiej ziemi: – https://www.youtube.com/watch?v=42slkdZrx_c, potwierdza te spostrzeżenia również ten ciekawy materiał, ukazujący analizę wszystkich aktualnych lotów pasażerskich, oraz wnioski Autora, który z dużą dokładnością, kierując się dostępnymi danymi, nanosił te loty na mapę płaszczyzny ziemi (od czasu, gdy zaczął badać ten temat, trasy nie uległy żadnej zmianie). Rezultat prowadzi do konkluzji, iż trasa przelotów jest zafiksowana na stałe, tworząc swoisty zamknięty matrix, z którego nikt nieupoważniony nie ma możliwości wydostania się. Autor zrobił jeszcze analizę zmian prędkości samolotów, niebieska strefa koło Nowej Zelandii sugeruje, że te dystanse w rzeczywistości są większe, niż ukazywane na mapie oraz chytrze ukrywane za ‚geometrią kulistości ziemi’, bo Autor przetestował również loty w takim modelu. Jednym słowem, jesteśmy uwięzieni w rzeczywistym, fizycznym, dobrze strzeżonym matriksie, bez możliwości samodzielnego badania tych rejonów.

  2. Rembov, rozumiem, iż jest sobota wieczorem, ale to nie ja zapomniałam o czym jest ten temat, a przypominam, że mowa o lądowaniu awaryjnym , z powodu porodu w samolocie, dlatego piloci musieli zmienić kurs i samolot wylądowali na Alasce, czyli w miejscu bardzo oddalonym na konwencjonalnej mapie, od trasy i celu wyznaczonego dla kursu tego samolotu – i tu leży całe clue tej historii. Bardzo Cię zatem proszę, o uważne prześledzenie tego, o czym napisałam, oraz o uwagę podczas oglądania materiału filmowego, dobrze?

  3. No to jak będzie? Odniesiesz się do faktu, że na płaskiej Ziemi trasa lotu, o którym pisałaś w tym wpisie, nie pokrywa się z kursem, który powinna obrać maszyna lecąca z Tajwanu do Los Angeles?

    1. Obejrzyj film w temacie: Płaska ziemia czyli największe kłamstwo NASA.., znajdziesz tam omówienie lotów.

  4. Gruba sprawa i niezły wałeka takich przykładów jest wiecej. Znajomi, którzy latali z Nowego Jorku do Warszawy tez sie zastanawiali nad dziwną trasą lotu. Nikt tam nie pisnął nawet o płaskiej Ziemi raczej nawet tego nie kalkulują, ale jednak loty wydały sie dziwne. Do polski wlatywali od Bałtyku a wcześniej mijali Islandie…. Jest to bardzo dziwne jak spojrzymy na globus trasa okrężna i marnotrawienie paliwa. Jednak jak popatrzymy na mape płaskiej Ziemi to już taka trasa ma sens … Marzy mi sie taki lot z Australii do Ameryki Pd albo z Australii do RPA jak na razie latam na wczasy tu w regionie morza śródziemnego raz nawet było fajne prawie bezchmurne niebo i sobie ładnie obserwowałem lot od Alp przez Włochy docelowo Malta, ale wiadomo w skali świata to krótki odcinek i tu raczej nie ma szans sie czegoś dopatrzyć, ale na długich trasach przy takich warunkach atmosferycznych spokojnie zauważyłbym, że coś nie gra. Musze sie przekonać. A któs ma może link do jakiejs podobnej analizy, ale nie lotów tylko rejsów statkami?

    1. Witaj,

      Jakiś czas temu natrafiłam na materiał, gdzie Użytkownik, który go udostępnił, nagrał rozmowę, z rejsowymi biurami podróży,nie pamiętam dokładnie iloma, ale jeśli uda mi się znaleźć link do tego materiału, to go wkleję (jest w j. angielskim), usiłował on zabukować bezpośredni rejs, po morzach południowych i okazało się, że takiego rejsu nie ma. W temacie rejsów w rejonach mórz południowych jest ciekawe info w materiał dostępnym na DAILYMOTION, pt: PŁASKA ZIEMIA. Część 6. Długa wersja uzupełniona. A WIĘC DLACZEGO UWAŻAM ŻE ZIEMIA JEST PŁASKA?.
      W zakładce ‚Polecam’ , (na moim blogu), omówiłam tematy poruszone w w/w materiale , w podpunkcie 15.Jaki rzeczywisty obraz gwiazd na nieboskłonie wynika ze zdjęć poklatkowych? Jakie fakty odnośnie Krzyża Południa są przed nami ukrywane? Kłamstwa jakimi jesteśmy karmieni pod przykrywką ‚faktów’.. Co mówią nam dzienniki podróżników? Dlaczego pomiary dystansów pomiędzy Australią, Am.Południowa i Afryka NIE pokrywają się z oficjalnymi danymi? PRAWDZIWA WIELKOŚĆ ZIEMI na podstawie obserwacji, zapisków i obliczeń żeglarzy z ksiązki: Zetetic Astronomy. Przykłady obliczeń. Obliczenia żeglarza Joshua Slocum’a który samotnie opłynął świat. Formalne i nieformalne zapiski z podróży kapitana Charles’a Wilkes’a, robione podczas rządowych ekspedycji na wodach południowych..Dlaczego loty samolotów nad terenami na południe od równika (na filmie są konkretnie wymienione), nie są wykonalne bez przystanków na tankowanie paliwa? Co mówią naoczni świadkowie? Gdzie tankują samoloty i jak to wygląda na mapach oficjalnej i na płaskiej ziemi? Antarktyda po drodze?.. Coś z nią nie tak na mapie. Project ‚Loon’ czyli interenet via balon albo ktoś nas robi w balona?

      Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań!

Odpowiedz na „StefanAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>